Banen en opleidingen

Administratief medewerker Antwerpen

vacature administratief medewerker antwerpen 

Administratief medewerker

De lokale overheid garandeert een gezonde, groene en aantrekkelijke leefomgeving voor haar burgers en voor degenen die hier wonen, wonen, studeren, werken of bezoeken. Zo voelen en worden mensen verwelkomd in deze stad.

Jouw verantwoordelijkheid

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de uitvoering, het beheer en de opvolging van het algemene en specifieke beheer van het ruimte- en vergunningsteam.

Je ondersteunt de ruimte en staat teamleiders en beleidsexperts toe in het ruimte- en vergunningsteam.

Voorwaarden

Houd een middelbare schooldiploma of gelijkwaardig.

Rijbewijs B.

Selectieproces succesvol afgerond (schriftelijk en mondeling gedeelte).

Wat bieden wij jou?

Een prettige werkomgeving met fijne collega’s.

Het totale minimum jaarsalaris voor de index is 23.590,55 euro.

Maaltijdcheque t.w.v. 7 euro, fietsvergoeding, gratis ziekenhuisverzekering.

Er kan tot 9 jaar relevante professionele ervaring in de particuliere sector en zelfstandigen worden overwogen.

Er wordt een wervingsreservefonds opgericht dat 2 jaar geldig is.



https://www.administratieve-medewerker.be/p/receptionist.html